2016/04 Výjezd obytným autem do obce Malá Skála a kempu Ostrov

22.4. – 24.4.2016 opět nám počasí nevěštilo nic dobrého, ale nakonec vše dobře dopadlo. V pátek večer jsme měli doma ještě nějaké povinnosti, takže jsme do kempu dorazili až v pozdních večerních hodinách. Ráno v 10 hod. jsme vyrazili na výlet do sklad nad kempem Malá Sklála za řekou. Prošli jsme několik vyhlídek s krásnými výhledy, Pánovo pole, Besedické skály. Po výšlapu do horní části skal jsme se stavili na občerstvení a někdo i na oběd. Návrat byl ještě přes další vyhlídky, protože je tu poměrně rozsáhlé skalní město. Odpoledne po příchodu jsme si dali malý odpočinek, jehož intenzitu si řídil každý sám. Okolo 17 hod. nás navštívil prodejce zahradních grilů na jejich prezentaci. Na gril si mohl každý přinést co chtěl k večeři, pak ještě jedna karavanistka připravila směs na bramboráky, které jsme ogrilovali, grilman nás ještě pozval na grilovaná křídla, no grilovali jsme až do půlnoci. Během grilování jsme museli i splachovat, takže se tam sešlo pivo, malinovice, hruškovice, slivovice a každý vychvaloval to svoje, takže se muselo vzájemně ochutnávat, kdo má lepší a časem si i dostavoval důsledek těchto ochutnávek. Každopádně to byl pěkný a zajímavý večer. Nedělní ráno bylo poměrně dost chladné, ale důležité bylo, že zatím nepršelo, a tak jsme se vydali na výlet na opačnou stranu, než včera. Začátek výletu byl přes řeku, a pak nahoru okolo Žlutých lázní, studánce v Teplicích, pak zpátky přes řeku a do cukrárny u parkoviště Malá Skála, protože zrovna začalo posněžívat se studeným větrem, takže jsme se potřebovali zahřát kávou a čokoládou i se sladkou laskominou. Dále jsme pokračovali pouze vzhůru na vyhlídku Zahrádka, kde jsme se cestou také zahřáli a nahoře jsem udělali i jednu kešku. Pak jsme pokračovali na zříceninu hradu Vranov, prohlédli jsme si hrad Vranov – Pantheon, kde je opět krásný výhled na celé okolí včetně Jizery. Po prohlídce jsme se vrátili do kempu, kde jsme si připravili pozdější oběd, udělali jsme si odpočinek v teple karavanu, a pak už jsme se pozdě odpoledne odebrali na cestu k domovu. Byl to hezký poznávací víkend i s příjemným grilovacím večerem.